سردار شاهوار پور گفت: بسیجی و سپاهی علاوه بر کار تخصصی خود در حوزه امنیت و دفاع، در عرصه کمک رسانی هم در کنار مردم هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیجیان و سپاهیان علاوه بر کار تخصصی خود در حوزه امنیت و دفاع، در عرصه کمک رسانی هم در کنار مردم هستند و باعث خنثی سازی دروغ‌های دشمن می‌شوند.

او بیان داشت: قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع)، بسیج سازندگی و سپاه ولیعصر(عج) با پشتیبانی فرمانده کل سپاه، سازمان بسیج مستضعفین بسته‌های معیشتی، حاوی مواد غذایی که مورد نیاز بسیاری از خانواده‌های بی بضاعت و محروم هست تامین و در سراسر استان توزیع می کنند.

سردار شاهوار پور افزود: 2 هزار بسته معیشتی با کمک بسیجیان عزیز به دست نیازمند واقعی می‌رسد و این اقدام نیکو، یکی از کار‌های با ارزشی است که خداوند به صراحت در قرآن کریم با عنوان احسان، نیکوکاری و کار مخلصانه یاد می‌کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در بخش کمک به کادر درمان، بسیجیان علاوه بر اینکه در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند در بخش شناسایی مبتلایان به کرونا هم در میدان حضور دارند، همچنین در بخش واکسیناسیون بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی وسیع واکسیناسیون با نیرو‌های جهادی و بسیجی در سطح استان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در خانه‌های بهداشت بیش از ۶ هزار اکیپ آموزش دیده و سازماندهی شده در سراسر استان که رو به افزایش هستند بسیجی وار به مردم خدمت می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.