سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۱۵ هزار درخواست شهروندی با مرکز ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کاظم پور کویر سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته و در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ شهریور ماه امسال، ۱۵ هزار و ۷۵۶ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد ۱۱ هزار و۵۳ تماس ورودی و به چهار هزار و ۷۰۳ تماس پاسخگویی شده است. همچنین ۹۴ درصد درخواست‌ها ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

او افزود: پرتکرارترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت‌وروب، آسفالت و سد معبر بوده است به طوری که ۵۰ درصد درخواست‌ها بین پنج موضوع پرتکرار و ۵۰ درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می‌شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: بیشترین درخواست‌ها مربوط به مناطق دو، سه و ۹ و سازمان‌های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند است.

پور کویر بیان کرد: تعداد ۹۹۰ درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است، اما به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری‌ها امکان اقدام نداشته است، اما در مجموع ۸۰ درصد درخواست‌ها در مرحله حل مشکل، ۱۶ درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.