رانندگی شبانه در ورودی جاده آرین شهر به قاین که بسیار تاریک و ناایمن است برای مردم مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با شنیدن خبر مشکل روشنایی در جاده آرین شهر سری به این جاده زدیم جاده‌ای در قلب شهر که بیشتر از محور ترانزیتی و مواصلاتی به راه روستایی شبیه بود.

یکی از اهالی منطقه گفت: در این جاده روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تریلی در رفت و آمد است.

او افزود: آسفالت نامناسب و سرعت گیر‌های غیراستاندارد این مسیر امان رانندگان را بریده است.

احمدی یکی از رانندگان این مسیر گفت:ورودی شهر هیچ گونه علائم رانندگی ندارد و جاده خط کشی شده نیست اگر در شب چراغ‌های ماشین خاموش باشد اصلا دید نداریم و بسیار خطر آفرین است.

او همچنین از وجود چاله های زیاد در این مسیر گلایه داشت: جاده خیلی چاله دارد که همین باعث درد سر برای رانندگان و آسیب رساندن به اتومبیل هایشان می شوند.

سرعت گیر‌های بی نام و نشان که در دل تاریکی شب رها شده اند

روشنایی کم جاده آرین شهر و سرعت گیر‌های غیراستاندارد آن، تردد شبانه رانندگان را سخت کرده است.

یکی از اهالی گفت: ۶ ماهی می‌شود که پیگیر آسفالت و روشنایی این محور هستیم، اما همچنان وعده و وعید‌های داده شده روی زمین مانده و هیچ طرحی عملیاتی نشده است.

رانندگی در شب آن هم با نور کم خطر تصادف را بالا می‌برد قبل از اینکه حادثه‌ای ناگوار رخ دهد باید دست این جاده را گرفت تا از چاله تاریکی در آید.

روشن شدن چشم رانندگان جاده آرین شهر به زودی

جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ساماندهی ورودی آرین شهر طرحی بوده که به مراحل بهبود آن بین دستگاه‌های شهرداری، راه و شهرسازی و راهداری تقسیم شده بود.

او با اشاره به اینکه کار‌های مربوط به جدول کشی بر عهده شهرداری و زیر سازی بر عهده راه و شهرسازی است افزود: به مرحله آسفالت که رسید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وارد می‌شود.

جلال زاده اظهار کرد: یک هفته‌ای می‌شود که کار‌های مربوط به ترمیم جاده شروع شده، به محض تمام شدن این مرحله روکش آسفالت انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به این که جاده روشنایی داشته و به دلیل انجام کار‌های زیرسازی جمع شده است تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده کار‌های مربوط به روشنایی جاده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.