یک راننده نیسان پس از بارگیری شن در شرکت شن و ماسه، به زیر چرخ‌های لودر رفت و با وضعیت وخیمی توسط اورژانس ۱۱۵ به اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر رهنمون منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ایزدنیا، سرپرستار اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر رهنمون گفت: راننده نیسان که از ناحیه قفسه سینه زیر چرخ‌های لودر رفته و آسیب دیده بود با وضعیت وخیم و خونریزی وسیع به اتاق عمل رسید. 

ایزدنیا ادامه داد: پزشکان بلافاصله با عمل لاپاراتومی و برداشتن طحال، یک کلیه او و جراحی قفسه سینه، از خونریزی بیمار جلوگیری کردند و پس از چندین مرتبه جراحی و عمل‌های لاپاراتومی، اسپلنکتومی، توراکوتومی و نفرکتومی، وضعیت او  پایدار شد.

او افزود: در حالت عادی، این مصدوم شانسی برای زندگی مجدد نداشت، اما با سرعت عمل کادر درمان اورژانس، پزشکان و پرستاران، فرصت دوباره‌ای برای زندگی به راننده نیسان اهدا شد.

ایزدنیا تصریح کرد: مصدوم پس از دریافت خون فراوان و چندین مرحله اعمال جراحی ترمیمی، به زندگی دوباره بازگردانده شد تا جنود خداوند با دستان پر مهر خود، پدر خانواده را جان دوباره‌ای بخشیده باشند و پس از ۳۶ روز از آی سی یو به بخش جراحی عمومی منتقل گردد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار