حجت الاسلام محمدی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی از ایثار و جانفشانی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که از آن استفاده کامل را نبرده ایم.

او افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی برای ملت دوران تلخی بود که بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند و هنوز بعد از چهل سال جانبازانی هستند که سند افتخار ما هستند که البته یک روی این دفاع مقدس تلخی هست و طرف دیگرش افتخارات و خیراتی است که در این دوران حاصل شد.

امام جمعه طبس بیان کرد: در زمان دفاع مقدس، جنگی ناخواسته بر ما تحمیل شد که اگر دفاع نمی‌شد مانند برخی کشور‌ها تحت سیطره آمریکا بودیم.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: استقلال کشور ما در دوران دفاع مقدس حاصل شد و شکست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب نیز از دستاورد‌های دفاعی مقدس بود.

دولت سیزدهم نقطه امید مردم است

امام جمعه طبس همچنین به سفر‌های استانی ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: خیرات و برکات این سفر‌ها به زودی مشخص می‌شود و امیدواریم دولت محترم گام‌های موثری را در ارتباط با تقویت اعتماد مردم بردارد.

حجت الاسلام محمدی افزود: چهار گام گسترش و اعتماد عمومی بین مردم، حضور مستمر بین مردم، جدی گرفتن نظارت و برخورد با متخلفان و اولویت بندی و کارجهادی و فوری را باید دولت مورد توجه قرار دهد که می‌تواند برای مردم امید آفرین باشد.

امام جمعه طبس همچنین با اشاره با آغاز سال تحصیلی به ایجاد شور نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از همشهریان می‌خواهیم به یاری نیازمندان بشتابند و شادی را به دانش آموزان هدیه دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.