نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گرامیداشت دفاع مقدس یک سرمایه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۶ شهریور با اشاره به تقدیم ۲۴ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید مازندرانی در دوران دفاع مقدس، گرامیداشت دفاع مقدس را یک سرمایه برشمرد.

او با بیان اینکه فوائد و برکات دوران دفاع مقدس باید بازگو شود، بر ادامه راه حماسه و ایثار تاکید کرد.

امام جمعه ساری به بیانات حضرت امام (ره) مبنی بر شناخت دوستان و دشمنان در هشت دفاع مقدس جنگ و ایستادن بر روی پای خود، افزود: بعضی‌ها دشمنان را پایه‌های ثبات خود می‌دانستند.

آیت الله محمدی لائینی حس وطن دوستی و برادری، پیشرفت صنایع نظامی، امنیت کم نظیر و دستگیری و یاری رساندن به هموطنان و امروز کمک بیش از ۵۰۰ میلیاردتومانی مردم مازندران در دوران کرونایی برای خرید تجهیزات درمانی و خدمت رسانی به نیازمندان استان را از دیگر برکات دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

او به کلیات دو طرح مهم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر این طرح‌ها به صورت کارشناسی شده مصوب شود، گام مهمی در راستای جهش و رونق تولید برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طرح تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار از جمله طرح‌های مصوب در مجلس بوده است، افزود: سرمایه گذاری آسان موجب رونق اشتغال می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی از رتبه ۱۷۸ جهانی ایران در زمینه تسهیل کسب و کار خبر داد و گفت: ساماندهی طرح صنعت خودرو، مشکلات این بخش را برطرف می‌کند.

او وضع میانکاله و صنعت چیت سازی بهشهر را ناگوار دانست و افزود: این صنعت با خصوصی سازی اشتباه به خصوصی خواری تبدیل و از بین رفته و زمین‌های آن نیز فروخته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: صنعت نساجی قائم شهر هم به علت واگذاری به بانک‌ها، وضع مناسبی ندارد و چوب و کاغذ مازندران نیز مشکلات زیادی پیش رو دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.