ژنرال صهیونیست با اذعان به وجود گروه‌های مسلح در اردوگاه جنین گفت این گروه‌ها برای هدف قرار دادن نظامیان رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی عکا، ژنرال یائیر فلای، فرمانده لشکر جدید گولانی در ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد برخی گروه‌های مسلح نظامی در اردوگاه جنین در کرانه باختری حضور دارند که به شکل منظم ما را رصد و اقدامات ما را دنبال می‌کنند تا ما را هدف حمله قرار دهند و ما توانمندی‌های آن‌ها را نادیده می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوال روزنامه معاریو مبنی بر اینکه گروه‌های جنین موشک‌های ضد تانک در اختیار دارند یا خیر، گفت: «بر این باوریم که در شرایط کنونی چنین سلاحی ندارند، اما برای آن هم آمادگی داریم.»

 ژنرال صهیونیست در خصوص تعداد تسلیحات موجود در جنین گفت: «واقعا نمی‌دانیم چقدر سلاح در جنین وجود دارد. ارزیابی من در حدود چند صد سلاح است. هر شب فعالیت عملیاتی، با استفاده از سه یا پنج سلاح به سمت ما تیراندازی می‌شود. اما در شب‌هایی که عملیات طولانی‌تر و درگیری‌ها بیشتر باشد، به نظرم بین ۱۰ تا ۱۵ فرد مسلح در تیراندازی‌ها مشارکت می‌کنند»

وی در خصوص سازوکار ارتباط در عرصه میدانی بین گروه‌های مسلح گفت: «بین آن‌ها ارتباط وجود دارد. گروه‌های منظمی دارند که اطلاعات درباره تحرکات نظامی ما را منتقل می‌کنند. آن‌ها نیرو‌های نظامی سازمان یافته مانند ارتش نیستند؛ اما تیم‌هایی وجود دارد که سوار بر خودرو‌ها تیراندازی می‌کنند. همچنین تیم‌های بزرگ تری هستند که در مراکز متعدد عمل می‌کنند و با استفاده از تلفن همراه با یکدیگر در ارتباط هستند.»

این در حالی است که هفته گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند برای مقابله با هرگونه یورش احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری اتاق عملیات مشترکی را ایجاد کردند. این اتاق عملیات برای اولین بار شامل شاخه‌های نظامی جنبش فتح، حماس و جهاد اسلامی است. اعضای مسلح این گروه‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌های اردوگاه جنین دیده می‌شوند.

این اتاق عملیات درحالی تشکیل شده که رژیم صهیونیستی همچنان در جستجوی دو اسیر فلسطینی از شش اسیری است که اخیرا از زندان جلبوع فرار کرده بودند. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار