عسکری‌مهر گفت: تیم هیئت ووشو ماهشهر با ترکیبی از جوانان و ورزشکاران ۱۶ تا ۱۸ ساله تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر ووشو کشور بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد عسکری مهر سرمربی تیم هیئت ووشو ماهشهر گفت: لیگ برتر ووشو به صورت متمرکز و در دو گروه به میزبانی تهران برگزار شد که ما در گروه خودمان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم. در این مرحله بازی‌ها ضربدری بود که در مسابقه اول به مصاف تیم دانشگاه آزادی رفتیم که ووشوکاران ملی پوش در اختیار داشت.

او بیان داشت: با تیم ذخیره مان رو به روی این تیم حاضر شدیم تا تمام انرژی مان را برای بازی با پارس جنوبی که برای تعیین تیم سوم لیگ بود، بگذاریم و در بازی بعدی مقابل پارس جنوبی قرار گرفتیم که پیش از این توانسته بود، شش بار قهرمان لیگ برتر شود.

عسکری مهر افزود: این تیم دارای بازیکنان مدعی، صاحب نام و ملی پوش بود که ما توانستیم با یک بازی مقتدرانه با حساب ۱۰ بر ۴ این تیم را شکست دهیم و برای اولین بار در تاریخ ووشوی استان خوزستان، روی سکوی لیگ برتر ایستادیم.

سرمربی تیم هیئت ووشو بندر ماهشهر گفت: بهترین‌های ووشوی ایران در این مسابقات حضور داشتند و شاهد ویترینی از بهترین‌ها در لیگ برتر بودیم. تیم‌های مدعی این دوره، بازیکنان سطح بالا که عناوین آسیایی و جهانی را در کارنامه داشتند، جذب کرده بودند و به نظرم مسابقات در سطح رقابت‌های آسیایی و جهانی برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما در این رقابت‌های سنگین به جوان‌ها و ووشوکاران ۱۶ تا ۱۸ ساله اعتماد کردیم و جواب اعتماد به جوانان را هم گرفتیم. ضمن این که حذف تیم پارس جنوبی از سوی جوان‌ترین تیم لیگ، برای همه تعجب برانگیز بود و حتی سوژه رسانه‌ها شده بود.

او گقت: کسی فکر نمی‌کرد که قهرمان چندین دوره لیگ برتر از سوی تیم بندر ماهشهر که تیمی جوان بود، شکست بخورد. ما تیمی جوان و گمنام بودیم که ما را دست کم گرفته بودند، اما در همین رقابت‌ها تیم‌های مدعی را از گردونه مسابقات حذف کردیم. ما در واقع یک تیم گمنام بودیم که شگفتی ساز شدیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.