مرکز امور اسرای بحرین و جمعیت مقاومت در برابر عادی سازی روابط با تل آویو، حمایت از اسیران فلسطینی را ضروری عنوان کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الهدف، جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مرکز امور اسرا و آزدگان حنظله با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به معنای ریشه کن کردن آرمان فلسطین و وجدان عربی است، افزودند مقابله با گستاخی و قلدرمآبی رژیم صهیونیستی، حمایت از ملت فلسطین و اسرا وظیفه ملی، قومیتی و انسانی هر انسان عرب و آزاده در جهان است.

جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست و مرکز امور اسرا و آزدگان حنظله امروز (شنبه) تاکید کردند ملت‌های عرب از اسرای خود حمایت خواهند کرد. این دو مرکز خواستار بزرگ‌ترین پویش همبستگی با اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر شدند.

این دو مرکز با انتشار بیانیه‌ای مشترک، شرایط اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر را جدای از حملات علیه امت عربی، مهم‌ترین مسئله آن و تلاش برای از بین بردن آن با استفاده از به اصطلاح معامله قرن ندانستند.

دو طرف با اشاره به عملیات تونل آزادی و مقابله متحدانه اسرا با رژیم اشغالگر، افزودند: ملت‌های عرب در همه کشور‌ها باید در پشتیبانی از ملت فلسطین نقش ایفا کنند و این وظیفه ملی، قومیتی و انسانی هر انسان عرب و آزاده در جهان است که اسرا را در مقابله با گستاخی و قلدرمآبی نازیسیتی و فاشیستی رژیم صهیونیستی تنها نگذارد.

این بیانیه افزود: دولت بحرین در توجیه عادی سازی روابط با رژیم غاصب، مدعی شد این توافق در تحقق عزم و اراده ملت فلسطین سهیم خواهد بود. این در حالی است که این توافقِ ادعایی از زمان امضا تاکنون، رژیم اشغالگر را به بلعیدن مناطق بیشتر، کشتن ده‌ها تن از فلسطینیان، حمله به اسرا و ارتکاب تجاوزگری‌های بیشتر تشویق کرد.

دو طرف افزودند: فعالیت‌های مردمی در بحرین یا دیگر کشور‌های عربی تاکید دوباره‌ای بر این اصل ثابت است که همه توافق‌های سازش، شکست و تسلیم، به هیچ وجه به نمایندگی از ملت بحرین یا دیگر ملت‌های عربی انجام نشد. از این رو، دو طرف از دولت بحرین خواستند این توافق را لغو کند و بازتاب دهنده عزم و اراده ملت عربی باشد که با هر نوع روابط با دشمن غاصب مخالفت می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ملت بحرین و همه امت عربی صاحب آرمان فلسطین هستند، نه پشتیبان آن. همین موضوع دو طرف را به ایجاد همکاری مشترک سوق داد؛ به ویژه که جنایت عادی سازی روابط که برخی نظام‌های عربی مرتکب آن شدند، به تشدید جنون خونریزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین منجر شد.

دو مرکز بحرینی تاکید کردند: بر این باوریم که عادی سازی روابط بین نظام‌های عربی و رژیم صهیونیستی، باز کردن مرز‌های کشورهایمان برای صهیونیست‌ها و هتک حرمت آن‌ها به سرزمین هایمان، به معنای ریشه کن کردن مسئله فلسطین و ضمیر عربی است.

دو طرف افزودند: نظام‌های عربی می‌توانند رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها را از فهرست دشمنان خود حذف کنند؛ اما بدون تردید آن‌ها نخواهند توانست عطر و رایحه شهدا، اسرا، مجروحان و قربانیان رژیم اشغالگر را از استخوان‌های مردم عرب جدا کنند؛ چرا که عطر و رایحه آن‌ها در استخوان‌های مردمی که خیانت نمی‌کنند، جاویدان باقی مانده است.

جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست و مرکز امور اسرا و آزدگان حنظله در پایان با درود به اسرای قهرمان در زندان‌های رژیم اشغالگر، تاکید کردند اسرا را در نبرد علیه رژیم غاصب تنها نخواهند گذاشت و کاملا اطمینان دارند که ملت‌های عرب از اسرا و نوک پیکان مقابله با پایگاه نظامی دائمی استعمارگران جهان در کشور‌های عربی به نام رژیم صهیونیستی، حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار