رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: با وجود اعمال محدودیت تردد بین استانی و شبانه، نقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: با وجود اعمال محدودیت تردد بین استانی و شبانه، اما نقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان افزایش دارد.

او گفت: روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ خودروی غیربومی که در سطح شهر همدان تردد دارند از طریق دوربین‌ها و مأموران پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان افزود: خودرو‌های دارای پلاک غیربومی در مناطق تفریحی و گردشگری از جمله گنجنامه، بلوار ارم، میدان باباطاهر، بوعلی سینا و بلوار ارم بیش از دیگر مناطق دیده می‌شود.

سرهنگ جمالی تأکید کرد: این خودرو‌ها عبوری نیستند بلکه سرنشینان آن برای تفریح و مسافرت همدان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند و گاهی اقدام به نصب چادر در حوالی آرامگاه باباطاهر و برخی بوستان‌ها نیز می‌کنند.

او افزود: اغلب خودرو‌های غیربومی دارای شماره انتظامی تهران، کردستان، خوزستان، قم، و مرکزی دارند و به صورت محدود استان کرمان و دیگر استان‌ها نیز دیده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان به قوت خود باقی است و در این محدوده زمانی هر شب به طور میانگین ۴۰۰ دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت کرونایی جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: پلیس راهور ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.