حجت السلام شعبانعلی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای ناجا ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت السلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید گرانقدر ناجا "سعدالله سلطانیان" ، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برای این است که ما فراموش نکنیم اقتدار امروز کشور عزیزمان به برکت خون شهدا بوده و ضروری است همیشه خود را مدیون آنان بدانیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

او ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای نیروی انتظامی به عنوان شهدای مدافع حریم در دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی اینگونه مظلومانه به شهادت می‌رسند.

او با اشاره به اینکه شهدای مدافع حریم و شهدای مدافع حرم رسالت خود را به درستی انجام داده اند، افزود: شهدای مرزبانی ناجا نیز از جمله این شهدا هستند که با جان و دل از مرز‌های مقدس ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود دفاع می‌کنند.

او در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا از جایگاه و منزلت بالایی نزد پروردگار برخودار هستند، گفت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی و انگیزه مضاعف ما برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به آنان و مردم می‌شود.

 شهید سعدالله سلطانیان از شهدای گرانقدر ناجا می‌باشد که در سال ۱۳۸۳ در شهرستان دیوان دره به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.