اعتصامی گفت: استقرار نیروی نظامی و انتظامی در پارک‌ها به ویژه اماکنی که به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده می‌تواند نقشی اساسی در پیشگیری از وقوع جرم ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سیدمرتضی اعتصامی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج  در جریان دیدار امروز فرماندهان نظامی و انتظامی استان با اعضای پارلمان شهری کرج، گفت: حضور پلیس به منظور ساماندهی دستفروشان و وانت بار‌ها و همچنین استقرار نیرو در پارک‌ها به ویژه اماکنی که به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده می‌تواند نقشی اساسی در پیشگیری از وقوع جرم ایفا کند.

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج افزود: همچنین همکاری پلیس راهور با شهرداری کرج در تهیه و تدوین طرح تفصیلی شهر بسیار موثر خواهد بود.

او ارائه نظرات کارشناسی از سوی پلیس راهور به منظور ایجاد تغییرات وضعی در نقاط حادثه خیز طرح تفصیلی را بسیار راهگشا دانست.

اعتصامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم ساماندهی پارک و تردد خودرو‌های سنگین در شهر اشاره کرد و گفت: تردد این خودرو‌ها در شهر علاوه بر آسیب‌های زیست محیطی، ضرر‌های گوناگونی را به مبلمان شهری، جداول، خیابان‌ها و چهره شهر وارد کرده است.

او افزود: ترتیبی اتخاذ شود تا با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ساماندهی پارک خودرو‌های سنگین در محل‌های تعیین شده توسط مناطق شهرداری اقدام شود.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.