قنبر موسی نژاد گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۸ هزار سبد غذایی و ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان استان ایلام توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در آیین توزیع ۳۰۰ سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان چرداول گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۸ هزار سبد غذایی و ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان استان ایلام توزیع شده است.

او ادامه داد: این تعداد سبد غذایی و این تعداد پرس غذا با مشارکت خیرین نیکوکار داخل و خارج استان تأمین شده است.

او مطرح کرد: انجام این خدمات در قالب طرح احسان و اطعام حسینی و اخیراً هم طرح نذر حاج قاسم سلیمانی و در راستای کنگره گرامی داشت ۳ هزار شهید والامقام این استان انجام گرفته است.

موسی نژاد بیان کرد: تلاش ما این است که در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی بخشی از مشکلات معیشتی قشر نیازمند این استان را مرتفع نمائیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با اشاره به مسئولیت این نهاد در کمیته محرومیت زدایی کنگره‌ی بزرگداشت ۳ هزار شهید این استان اظهار کرد: در این کمیته ارائه ۴۳ نوع خدمت به نیازمندان هدف گذاری شده است که ۱۰ نوع خدمت آن توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.