مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در دیدار با کارکنان فوریت‌های پزشکی این شهرستان با اهداء هدایا از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با ایرج دلشاد، مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناسبت روز ملی فوریت‌های پزشکی با حضور در مرکز اورژانس ۱۱۵ با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیسی ضمن تبریک این روز به کارکنان سرافراز فوریت‌های پزشکی گفت: مدیر و کارکنان این مجموعه یکی از بهترین بخش‌های شبکه بهداشت و درمان طی سال‌های گذشته را به خود اختصاص داده اند.

او با ابراز رضایت از همکاری‌های درون بخشی و برون بخشی و همچنین عملکرد و آمار فعالیت‌ها و اعزام‌های درون شهری و برون شهری مرکز فوریت‌های پزشکی هندیجان، افزود: هر سال شاهد هستیم که مراکز شهرستان در استان خوزستان جزو بهترین‌ها هستند.

رئیسی بیان کرد: از همه تلاش‌ها و زحمات این قشر زحمتکش و مسئولیت پذیر در شرایط سخت کاری که بیماری کرونا ایجاد کرده، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همچنان با همه توان و انگیزه مضاعف در راه خدمت و نجات جان هموطنان و همشهریان خود استوار و ثابت قدم حرکت بمانند.

در پایان دیدار، با اهداء لوح تقدیر از زحمات کارکنان فوریت‌های پزشکی هندیجان قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.