پلیس فتا استان بوشهر تاکید کرد: صرافی‌ های ارز دیجیتال خارجی امن نیستند و خطر مسدود کردن حساب کاربران ایرانی جدی‌تر از قبل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پلیس فتا استان بوشهر اعلام کرد: ارز‌های دیجیتال پشتوانه دولتی و بانکی ندارند، بنابراین سرمایه‌گذاری در این زمینه با مخاطراتی همچون بلوکه شدن دارایی‌ها و انواع کلاهبرداری مواجه است.

بنا به این گزارش، تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافی‌های خارجی برای خرید و نگهداری رمزارز‌ها استفاده می‌کنند.

این پلیس عنوان کرد: با ساختار جدید احراز هویت که از سوی صرافی‌های خارجی در حال اجرا است، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد.

پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به اینکه موارد متعددی ثبت شده که صرافی‌های خارجی حساب و دارایی کاربران ایرانی را مسدود کرده بودند، اعلام کرد: گاه این صرافی‌ها حساب‌های کاربران ایرانی را با عنوان اقدام‌های مشکوک مسدود کرده‌اند و در نتیجه دارایی بسیاری از افراد از بین رفته یا به خطر افتاده است. اما به نظر می‌رسد هم اکنون خطر مسدود کردن حساب‌ها جدی‌تر از قبل است و کاربران ایرانی باید به فکر پیشگیری باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.