رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: ۲ نوجوان شیروانی درباره محیط زیست کتابی باعنوان «نوش داروی زیست محیطی» تالیف و منتشر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: عنوان و پدیدآورنده کتاب نوش داروی زیست محیطی توسط عرشیا و رویا صادقیان زوارم است که بتازگی راهی بازار نشر شده است.
عباسپور افزود: کتاب یاد شده دومین کتاب این ۲ نویسنده است که با ایده‌های خود و جمع آوری مطالب از کتاب‌های تحصیلی خودشان و حاصل تحقیق تجربی با مستندات علمی و منابع دقیق با موضوعاتی، چون حفاظت محیط زیست، بازیافت و کودکان هم می‌توانند پلیس محیط زیست باشند در ۵۵ صفحه و شمارگان هزار نسخه راهی بازار نشر شده است.

او عنوان کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و نیاز کشور به علم و تحقیق و ارائه راهبرد در جهت حل بحران آب و حل مشکلات زیست محیطی که در جوامع به وجود آمده است عرشیا و رویا صادقیان زوارم این خواهر و برادر نویسنده شیروانی کتاب نوش داروی زیست محیطی را تقدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی کردند تا با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطی برای دانش آموزان، خانواده‌ها و جامعه باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.