رئیس پلیس راه شهرستان کهگیلویه گفت: بر اثر تصادف در جاده‌های نا ایمن و بدون علائم رانندگی شهرستان کهگیلویه ۳ تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ شاپور عابدی رئیس پلیس راه شهرستان کهگیلویه گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی پژو، پراید و دنا پلاس در مسیر روستای سمغان یک خانم حدودا ۲۰ ساله بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

عابدی با اشاره به برخی سهل انگاری ادارات مربوطه افزود: علی رغم نامه نگاری ها و پیگیری های اخیر در خصوص نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی مناسب، اما هیچ توجهی از طرف ادارات متولی انجام نشد.

او با بیان اینکه در بحث زیرساخت های جاده ای در شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم،ادامه داد: در ۱۰ روز اخیر سه تن بر اثر تصادف در شهرستان جان باختند.

عابدی با اشاره به پیگیری های مکرر و بی توجهی مسئولان اضافه کرد: پلیس بر اساس قانون دستگاه‌ها و سازمان‌های مقصر در وقوع تصادف های رانندگی جاده ای را به مراجع قضایی معرفی می‌کند و به جد با آن ها برخورد می شود.

رئیس پلیس راه شهرستان کهگیلویه افزود: رانندگان در مسیر تردد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند در صورت رعایت نکردن با تخلفات رانندگی به جد برخورد می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.