سردار رضایی گفت: آزار و اذیت مردم بر سر جاده‌ها و انجام حرکات نامربوط برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا با حضور بر سر مزار شهید علیرضا باغبان زاده شهید مدافع امنیت در امامزاده علی شلگهی گفت: هر از گاهی خبر شهادت ماموران انتظامی هنگام خدمت و ماموریت در درگیری با هنجارشکنان و مجرمان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود دستگاه قضایی به سرعت حکم لازم را برای مجازات هنجارشکنان صادر کند.

او با اشاره به شهادت سروان سجاد دالمن از نیرو‌های جمعی کلانتری صفی آباد در درگیری با سارقان افزود: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن عامل شهادت این مامور را دستگیر کرد بنابراین انتظار می‌رود حکم قصاص این مجرم در اسرع وقت و در محل حادثه اجرا شود تا درس عبرتی برای سایر مجرمان و هنجارشکنان باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه اگرچه نیروی انتظامی با شهید دادن، تقویت می‌شود، ولی ما به راحتی از این حادثه عبور نخواهیم کرد و خواهان تسریع در اجرای حکم عامل شهادت شهید دالمن هستیم، اظهار داشت: نشست‌هایی با حضور مسئولان شمال خوزستان شامل دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک به منظور ارتقای آرامش و امنیت جامعه برگزار خواهیم کرد و در آن موضوع حکم عامل شهادت شهید دالمن را پیگیری می‌کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: آزار و اذیت مردم بر سر جاده‌ها و انجام حرکات نامربوط برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است و  این افراد تا دیر نشده سر زندگی ساده خود برگردند وگرنه با برخورد جدی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که تسریع در صدور حکم هنجارشکنان براساس قوانین اسلام مطالبه نیروی انتظامی، مردم و خانواده شهدا است، بیان داشت: داشتن سلاح غیرمجاز جرم است و گاه سوء استفاده‌هایی از این سلاح‌ها می‌شود که برای نیروی انتظامی غیرقابل تحمل است لذا انتظار می‌رود دارندگان این نوع سلاح‌ها در اسرع وقت سلاح خود را تحویل دهند و این سلاح‌ها همچنین در مراسم شادی و عزا مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیروی انتظامی با دارندگان آن‌ها برخورد جدی می‌کند.

سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور نقش برجسته‌ای دارد و همراهی مردم با نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت ضروری است.

سردار رضایی در سفر به شهرستان دزفول با حضور بر سر مزار شهیدان حاجی مراد نادری و علیرضا باغبان‌زاده از شهیدان ناجا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.