رئیس اداره امور عشایر باغملک از تزریق واکسن کرونا برای ۲۰۰ نفر از عشایر ساکن در این شهرستان خبر داد.

محمد آذر، رئیس اداره امور عشایر باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اجرای طرح واکسیناسیون عشایر برای ایمن سازی آن‌ها در مقابل ویروس کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال با مشارکت تیمی متشکل از کادر سلامت شبکه بهداشت، واحد بسیج سازندگی بسیج و اداره امور عشایر در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: به همراه تیم واکسیناسیون با طی کردن مسافت طولانی در مسیر‌های صعب العبور کوهستانی با حضور در منازل آن‌ها موفق شدیم ۲۰۰ نفر از عشایر ساکن در مناطق بلقاب، تنگ کرد، تنبهار، سرتنگ سلیمان را در برابر ویروس منحوس کرونا واکسینه کنیم.

آذر رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی جامعه عشایری را از اولویت‌های اداره امور عشایر باغملک عنوان کرد و اظهار داشت: صعب العبور بودن مسیر‌های عشایری مانع از دسترسی ساکنان این مناطق به خدمات درمانی و بهداشتی نخواهد شد و همه تلاش خود را برای تامین نیاز‌های آن‌ها به خدمات درمانی، پزشکی، سوخت، علوفه و ... بکار گرفته ایم.

این مقام مسئول در پایان بر حفظ فاصله اجتماعی، استفاده مکرر از ماسک در اماکن شلوغ و پرتردد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراسم عروسی، فاتحه خوانی و دورهمی‌های خانوادگی برای مهار کرونا ویروس تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار