برپایی میز خدمت،حرکتی ارزشمند برای حل مشکلات مردم

مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان کشور گفت: برپایی میز خدمت حرکتی ارزشمند در راستای حل مشکلات مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان کشور در همایش بصیرت با اشاره به اینکه امروز عزت، اقتدار و پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون از دستاورد‌های دفاع مقدس است گفت: وحدت و همدلی باعث شده استان کرمانشاه جز اولین‌ها در کشور باشد.

او به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: از پنج گام پیش رو مرحله دفاعی انقلاب، شکل گیری و استقرار انقلاب عبور کرده ایم و با مشارکت ارزشمند مردم در مرحله شکل گیری دولت اسلامی هستیم که مقدمه ظهور امام عصر (عج) است و باید به آرمان‌های جامعه اسلامی و تمدن اسلامی برسیم.

او برپایی میز خدمت جهادی در بیرون از ادارت را هم حرکتی خوب برای حل مشکلات مردم دانست و گفت: از سال ۹۷ این کار شروع شده و در سال ۹۸ بیش از ۱۰ هزار میز خدمت جهادی در محلات کشور برگزار شد

سردار کفیل با بیان اینکه تا سال گذشته به ۲۲ هزار میز خدمت رسیدیم و امسال هم در سه ماهه اول ۲ هزار و ۹۰۰ میز با تمرکز بر حل مشکلات عمومی محله‌ها و رفع موانع تولید و اشتغال برپا شده است گفت: حداقل ۱۰ هزار میز خدمت جهادی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

نظام جمهوری اسلامی ایران  یکی از نظام‌های مردمی و سیاسی دنیا

توسلی زاده رئیس هیات اندیشه ورز و رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست گفت: قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نظام‌های مردم و سیاسی دنیا با استقرار و پیاده کردن حکومت اسلامی خدمت گذار مردم و درکنار آنان است.

او افزود:علم مهمترین مولفه قدرت است که تولید رفاه، ثروت و خدمات می‌کند و ما به عنوان دستگاه قضا باید اندیشه‌های اسلامی را در همه زمینه‌ها استخرج کنیم و به جامعه عرضه نماییم تا تمام فعالیت‌های ما بار ارزشی و اخلاق دینی داشته باشد.

گفتنی است :امسال ۶ جلسه اندیشه ورز در استان کرمانشاه به ریاست دادگستری استان برگزار شده است که از نتایج این نشست اهدا کمک‌های مومنانه و برپایی میز‌های خدمت و حل مشکلات مردم بوده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.