سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت:دولت از ایجاد طرح‌های اشتغال زایی که بتواند به موضوع اشتغال و افزایش درآمد در این شهرستان کمک کند،حمایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و رویان و دامپروری بخش گواور با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته در ایجاد اشتغال برای نیرو‌های بومی منطقه، گفت: این مجتمع افق مناسبی را در بحث اشغال زایی و سرمایه گذاری پیش رو دارد و اجرای برنامه توسعه‌ای با رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی می‌تواند نقش مهمی را در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان کرمانشاه داشته باشد.

او افزود: هم اکنون مدیریت این طرح بزرگ اشتغالزایی از مدیریت مجتمع اقتصادی کمیته امداد حضرت امام (ره) به بخش خصوصی منتقل شده است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب بیان داشت: این مجموعه دامپروری پیش از واگذاری به بخش خصوصی، ۵۰۰ راسی و با ۳۷ نفر اشتغالزایی فعالیت می‌کرد که پس از واگذاری به بخش خصوصی اکنون با ۲ هزار و ۲۰۰راس گاو شیری فعالیت خود را در سطح ۱۲هکتار توسعه داده و ۲۵۰ نفر از افراد جویای کار بومی منطقه را در بخش‌های مختلف به کارگیری نموده است و اکنون توسعه پروژه گاوداری ۶ هزار و ۵۰۰ راسی را در برنامه خود دارد.

رضایی ادامه داد: طرح گلخانه و پرواربندی گاومیش پنج هزار راسی نیز در طرح توسعه این مجموعه در دستور کار آن قرار دارد تا با رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذی صلاح بتواند هم از افراد بیشتری در سطح منطقه استفاده و هم اینکه در افزایش تولید نقش موثری را ایفا نماید.

گفتنی است:گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.