رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: دشمنان هیچ منطق و توجیهی برای نپذیرفتن راه حل‌هایی که ما مطرح می‌کنیم، نمی‌یابند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اولین گفتگو با شبکه تلویزیونی المسیره به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر تاکید کرد: پایداری و مقاومت افسانه‌ای در همه زمینه‌ها یکی از نتایج انقلاب است و جریان‌های بین المللی به خوبی از جنایت آمریکایی‌ها و به هم درآمیختن پرونده‌های بشردوستانه و انسانی با پرونده‌های سیاسی و نظامی آگاه هستند.

مهدی المشاط افزود: من فکر می‌کنم پایداری و مقاومت اسطوره‌ای مردم یمن از مهمترین دستاورد‌های انقلاب ۲۱ سپتامبر است؛ اتحادو یکپارچگی موسسات دولتی و شرایطی که در جبهه‌ها و اقتصاد کشور یمن رو به افزایش است مهمترین دستاورد از دستاورد‌های انقلاب اصیل یمنی است که به انقلاب ۲۱ سپتامبر مشهور است.

آنچه پشت پرده مطرح می‌شود این است که دشمنان هیچ منطق و توجیهی برای نپذیرفتن راه حلی که ما مطرح می‌کنیم، نمی‌یابند؛ بنابراین جدا کردن بخش انسانی از مسائل نظامی را نمی‌توانند نپذیرند. آن‌ها می‌گویند بله ما این مسائل را می‌فهمیم، ولی می‌دانید در رسانه‌ها چیز دیگری را مطرح می‌کنند.

در همین حال محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن بر حتمی بودن بیرون راندن متجاوزان از یمن تاکید کرد و افزود: «نیرو‌های مسلح یمن به تولید موشک‌های بالستیک، پهپاد‌ها و سامانه‌های دفاعی و تهاجمی دریایی ادامه می‌دهند.»

او در بازدید میدانی از جبهه «العلم» در استان الجوف برای آگاهی از روند اجرای عملیات جنگی، گفت: «هر نوع معیار سیاسی، اخلاقی و انسانی نشان می‌دهد که جنگ علیه کشور و ملت پایدار یمن تجاوزگری ظالمانه است.»

او افزود: «در برابر کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی پیروز خواهیم شد. این ائتلاف تصور کرده است که اهداف جنگ علیه یمن طی چند هفته یا چند ماه محقق خواهد شد. این در حالی است که کشور‌های متجاوز در هفتمین سال جنگ علیه یمن، با شکست‌های بیشتری مواجه شدند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار