فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پدر و پسر سارق با ۹ فقره سرقت،همراه با کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۵ احمدآباد با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها دو متهم را در پرونده سرقت یک منزل شناسایی کردند وعاقبت این دو سارق ، با هماهنگی قضایی و اعزام ماموران انتظامی به مخفیگاه آن‌ها به دستگیری منجر شد.

او افزود: متهمان ۲۱ و ۵۰ ساله که پدر و پسر بودند در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ۶ فقره سرقت منزل و ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی آبادان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان طلاجات به مبلغ سیصد میلیون تومان، یکدستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یکدستگاه کیس کامپیوتر و سایر لوازم سرقتی از آنان کشف شد، علیه آنان پرونده قضایی تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

او بیان کرد: شناسایی و دستگیری این دو سارق پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از نقاط این شهرستان که از آن مقداری طلاجات، ولوازم خانگی به سرقت رفته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفته بود.

فرمانده انتظامی آبادان در ادامه گفت: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان از شهروندان خواست، با رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.