رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه گفت: ثبت ملی آثار و ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان به منظور انتقال به نسل سوم ثبت ملی می‌شوند.

صادق شیخی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی به نسل سوم، آثار مربوط به این دوران ثبت ملی می‌شوند.

او با بیان اینکه نسبت به تهیه پرونده‌های ثبتی و ثبت ملی برای محل آموزش پاسارگاد، ساختمان تدارکات سپاه (موشک سازی)، منزل سردار شهید دقایقی، محل آموزش در دره عباس و همچنین میدان تیر و سایر اماکن اقدام شده است، افزود: برای گویا بودن پرونده‌ها نیاز به تصاویر و مستندات بیشتری در این خصوص است.

شیخی اظهار داشت: کسانی که از محل‌های مذکور آثار و تصاویری دارند می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور ماه امسال به از طریق شبکه‌های مجازی واتساپ یا تلگرام به شماره همراه ۰۹۳۷۵۴۵۷۹۳۹ به نام محمود قنواتی، دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرمانداری امیدیه ارسال کرده و یا با مراجعه به فرمانداری این شهرستان مستندات خود را به واحد مربوطه تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.