رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: با هدف کشف و پرورش استعداد‌های برتر فوتبالی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و نیز آموزش پایه و علمی این رشته ورزشی، آکادمی فوتبال این دانشگاه آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان از راه اندازی آکادمی فوتبال این دانشگاه خبر داد وگفت: در این آکادمی با بهره گیری از مربیان و کادر فنی باتجربه و حرفه‌ای به دنبال فراهم کردن بستر پرورش و شکوفایی برای رده‌های مختلف سنی در محیطی سالم، جذاب و بانشاط خواهیم بود.

احمدی افزود: در اولین دوره آموزشی مدرسه فوتبال دانشگاه پیام نور و پس از راه اندازی زمین چمن مصنوعی در مرکز سنندج، ۱۰۰ نفر در رده‌های مختلف سنی شرکت و آموزش‌های مقدماتی را طی و تمرینات لازم را زیرنظر مربیان حرفه‌ای می‌گذرانند.

او با اشاره به اینکه این دوره‌ها با شناخت استعداد‌های برتر، بهینه سازی روش‌ها و توسعه امکانات ادامه خواهد یافت و بازیکنان را برای پیگیری فوتبال بصورت حرفه‌ای آماده می‌کند اضافه کرد: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی دانشگاه، همراه با راه اندازی این آکادمی، پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی هم در قالب برنامه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

دانشگاه پیام نور کردستان دارای حدود ۱۲ هزار دانشجوی فعال در ۲۰۰ رشته، محل و ۹ مرکز و واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.