سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: جاده بنیوار - هدامه، شهر چمران را به محور اصلی ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند که باید بهسازی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: جاده بنیوار - هدامه  شهر چمران را به محور اصلی ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند و باید بهسازی شود که امیدواریم تا آخر هفته آینده این جاده ۴/۵ کیلومتری به بهره‌برداری برسد.

او بیان داشت: روند اجرای طرح بهسازی جاده‌ی گرگر_گمبزون با تاخیر زمانی مواجه شده است و مشکلاتی در روند تکمیل این طرح به طول پنج کیلومتر به وجود آمد که از توان و ظرفیت شهرستان و اداره کل راهداری خوزستان برای حل مشکل استفاده شده است.

بندری با اشاره به اینکه یک کیلومتر از این جاده آسفالت شده و پیمانکار قول داده تا آخر هفته جاری عملیات زیرسازی ۲ کیلومتر دیگر از این جاده را انجام دهدتا برای آسفالت آماده شود، افزود: از روستاییان و کشاورزان  می خواهیم از تردد با ادوات کشاورزی در این جاده‌ها خودداری کنند.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جاده روستایی بنیوار-هدامه شهر چمران را به محور اصلی ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند که روکش آسفالت آن در حوزه ماهشهر نیاز به بهسازی و ترمیم داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
انشاالله همینطور باشه که گفتن