فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی ضابطان قضایی یگان حفاظت از اراضی استان خبر داد.

 سرهنگ غلامرضا سراوانی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در  دوره آموزشی ضابطان قضایی یگان حفاظت از اراضی استان ۱۲ ساعته که با حضور مدیر کل، معاون املاک وحقوقی اداره کل و کارشناسان یگان حفاظت ادارات شهرستان‌های تابعه راه و شهرسازی استان برگزار شد قوانین، مقررات و ضوابط قضایی به منظور آشنایی هر چه بیشتر تشریح  شد.

وی همکاری و تعامل مجموعه وزارت راه و شهرسازی و قوه قضاییه را تضمین حراست از اراضی دولتی دانست و افزود: با توجه به اینکه حفظ حقوق شهروندی از الزامات مهم در انجام وظایف یگان است باید فعالیت یگان حفاظت به عنوان ضابط قضایی همراه با حفظ همزمان اقتدار، سلامت و احترام به مردم باشد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان گفت: کوچکترین چشم‌پوشی ممکن است باعث دست‌درازی زیاده خواهان به اموال دولتی شود، اما حضور پررنگ و مقتدرانه یگان‌های حفاظت ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ این اجازه را به زیاده‌خواهان نخواهد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار