معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم :

«زنگ شکوفه» پنج شنبه در قم به صدا در می‌آید

پناهنده گفت: زنگ شکوفه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح در شبکه شاد و تلویزیون به صدا در خواهد آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پناهنده معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: زنگ شکوفه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح در شبکه شاد و تلویزیون به صدا در خواهد آمد.

 پناهنده با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس اولی‌ها و پیش دبستانی‌ها طبق روال هر ساله صورت می‌گیرد، عنوان کرد: پوشش ۱۰۹ درصدی ثبت نام دانش آموزان در این مقطع را تاکنون داشتیم که اینها، هم بازماندگان، هم واجدین شرایط و هم مهاجرین هستند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص ثبت نام پیش دبستانی‌ها هم گفت: ثبت نام پیش دبستانی‌ها از تابستان شروع شده و تا پایان هفته اول مهرماه صورت می‌گیرد.

پناهنده افزود: مراکز دولتی، غیر دولتی و کارشناسان مناطق آمادگی ثبت نام را دارند که مبلغ ثبت نام برای مراکز دولتی بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان پیش دبستانی یک دوره آموزش رسمی در آموزش و پرورش است که اجبار قانونی ندارد، اما گذراندن آن برای مقطع بعدی الزامی است.

متولدین ۱/۷/۹۴ تا ۱/۷/۹۵ واجد شرایط ثبت نام در پیش دبستانی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ هستند.

به گفته معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان پیش بینی می‌شود ۲۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی ثبت نام کنند که این عدد با احتساب بازماندگان به ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار