فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع ۲۲۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده، ولی فقیه، گردهمایی رزمندگان، حضور در نماز جمعه، روایتگری، عطرافشانی مزار شهدا، خاطره گویی، نشست بصیریتی، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، برنامه‌هایی با عنوان وحدت ملی، تجلیل از رزمندگان مدافع سلامت و تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

سردار آتانی با بیان اینکه سپاه استان در دوران کرونا، خدمات ارزشمندی را به مردم استان ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، در رزمایش‌های مختلف کمک مومنانه ۲۲۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: ۷۰۰ گروه جهادی در رزمایش کمک مومنانه، فعالیت کردند و چندین دستگاه اکسیژن ساز خریداری شده و برای کمک به بیماران بستری کرونایی، در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت.

سردار آتانی با بیان اینکه درمانگاه پاکروان نیز برای بستری بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گرفت، تصریح کرد: ۳۰ هزار دز واکسن کرونا نیز از طریق مراکز سپاه به جامعه هدف تزریق شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان به سیل آوج و الموت شرقی اشاره کرد و افزود: از لحظات اولیه وقوع سیل نیرو‌های بسیج در صحنه حاضر شدند و روند خدمت رسانی به مردم سیل زده از جمله تأمین آب شرب و کشاورزی، تا به امروز ادامه دارد.

او افزود: سه پل در مناطق سیل زده احداث و جاده‌های تخریب شده نیز بازسازی شدند.

سردار آتانی گفت: حدود ۱۵۰ واحد مسکونی محرومان که با مشارکت سپاه، بهزیستی و کمیته امداد ساخته شده است، در هفته دفاع مقدس تحویل متقاضیان می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: تیپ ۸۲ سپاه قزوین در سردشت در حال دفاع از مرز‌های کشورمان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار