۱۸۰ خانوار نورآباد ایرانشهر در دهه‌فجر از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند

مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهر گفت: طرح آبرسانی به روستای نورآباد این شهرستان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد بطوریکه ١٨٠ خانوار در قالب ٩٠٠ نفر از آب آشامیدنی بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

محمد رضا کلکلی  مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: پروژه آبرسانی به روستای نورآباد ایرانشهر در قالب طرح «نذر آب چهار» با همکاری جمعیت هلال احمر در روستای نورآباد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه آبرسانی به روستای نورآباد ایرانشهر ۴۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است افزود: این طرح در قالب ١٧ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهر تصریح کرد: هم‌اینک آب آشامیدنی روستای نورآباد این شهرستان از طریق تانکر سیار تامین و در بین جمعیت هدف توزیع می‌شود.

شهرستان ایرانشهر با مساحت۱۶ هزار و ۶۴۸ کیلومتر مربع در مرکز سیستان و بلوچستان قرار گرفته و فاصله مرکز شهرستان تا مرکز استان ۳۱۷کیلومتر است این شهرستان از شمال به شهرستان‌های خاش و زاهدان،از جنوب‌شرقی به شهرستان سرباز، از جنوب غربی به شهرستان نیکشهر، از شرق به شهرستان مهرستان، از شمال غربی به شهرستان ریگان در استان کرمان و از غرب به شهرستان‌های بمپور و دلگان منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار