مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۹ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

تاخیر در عمل‌های جراحی در بیمارستان امام خمینی تهران
سلام خسته نباشید من پدرم مشکل زانو درد دارد سال گذشته دکترا بهش باید نمونه برداری از زانوش انجام دهند الان ما از پارسال نوبت گرفتیم برای عمل گفتن که نوبتمان شود، اما تا کنون خبری نشده است. لطفا پیگیر شوید.


پولی شدن داروی بیماران خاص (ام اس)
سلام و درود، از دو هفته پیش داروی سینووکس که آمپول ایرانی برای بهبود ام اس هست و قبلا رایگان بود، دیگر تحت پوشش کامل بیمه قرار نیست و هر بسته آن به مبلغ صد و پنجاه هزار تومان به فروش می‌رسد. لطفا پیگیری کنید.


وام ودیعه مسکن‌
می‌خواهم ثبت نامم را برای ثبت نام وام ودیعه مسکن ویرایش کنم و بانک را تغییر دهم بانک را انتخاب می‌کنم شعبه را که می‌زنم هیچ داده‌ای موجود نیست. لطفا پیگیری کنید.


پرداخت پول بازنشستگی
چراحق بازنشستگی سال۹۹پرداخت نمی‌شود؟


کمبود واکسن کرونا در کهگیلویه و بویر احمد

در استان کهگیلویه و بویر احمد شهرستان کهگیلویه واکسن برکت برای دوز دومی‌ها اصلا وجود ندارد لطفاً پیگیری کنید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
با سلام وتشکر لطفا درمورد هزینه بالارفتن انشعاب برق ونصب کنتور روستایی هم رسیدگی وپی گیری تا متعادل وکمتر دربافت گردد درحال حاضر هزینه نصب کنتور وتابلو جدا دریافت میشود .
آخرین اخبار