تکه‌ای از بهشت در دل صحرای پرو به نام هواکاچینا + فیلم

هواکاچینا نام روستایی در پرو است که به دلیل دریاچه و طبیعت سرسبز خود از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، هواکاچینا نام روستایی در پرو است که به دلیل دریاچه و طبیعت سرسبز خود از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار شده است.

روستای هواکاچینا واحه‌ای بزرگ است که در ۱۹۰ کیلومتری لیما، پایتخت پرو واقع شده است و به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود به یک جاذبه گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است.

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهاس پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اینجا بهش میگن تکه ایی از یک آبادی مدرن در دل صحرای پرو که توسط اندیشه و کار دست انسانهای آن منطقه ساخته شده و احسنت بر کار و تلاش امیدوار کننده شان باد توی ایران هم بسیار کویر و صحرای مختلف داریم که هنوز کسی نرفته یک آبادی درونش درست کند و بهش رونق و زندگی ببخشد چرا که می گویند در آن مناطق آب نیست که آبادی شود ولی در کشورهای دیگر آب را به صحراها و کویرهایشان مانند پرو می رسانند و آبادش می کنند وجب به وجب خاک سرزمینشان استفاده می کنند و بهره می برند برای مسئولان مسئول و مدیران خردمند و نخبه گان و خلاقان با اراده پولادین هیچ کجای سر زمین کشورشان بیابان و صحرا و کویر بی حاصل و بی آب نیست با تفکر و اندیشه های خلاقانشون همه جای سرزمینشون رو به آبادی پر رونق و سود دهی تبدیل می کنند ولی مسئولان غیر مسئول ترسوهای آماده خور بی عرضه بی همت مفت خور و مدیران غیر نخبه و بی اراده آینده ننگر همیشه می نالند و می گویند آب در این سرزمینها نیست و این سرزمینها رو نمی شود آباد کرد !!! این یه نمونش در پرو بروید خجالت بکشید و یاد بگیرید پیشرفت بشریت رو بی عرضه های نالشمونی بی خرد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .