دادستان شهرستان بشرویه گفت: دستفروشان و وانت بار‌های سطح شهر از ٧ مهر در بازار روز شهرداری ساماندهی می‌شوند.

خسروی دادستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به نارضایتی‌های مردم و کاسبان بازار مبنی بر حضور دستفروشان و وانت بار‌ها در سطح معابر، کوچه و خیابان‌ها، موضوع ساماندهی فروشندگان سیار سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: یقینا هیچ دستفروشی نمی خواهد در گرما و سرما و در معابر و خیابان‌های مختلف فعالیت کند که تحقق این امر، مستلزم وجود مکانی ثابت و متمرکز است تا آنان بتوانند با خیالی راحت بساط پهن کرده و به فعالیت خود جهت کسب رزق حلال مشغول شوند که بازار روز این امکان را برای آن‌ها فراهم می کند.

خسروی بیان کرد: از ٧ مهر و در تمام طول شبانه روز، هیچ فردی در سطح شهر حق فروش میوه را ندارد و در صورتی که فروشنده قصد فروش میوه را دارد، جهت اختصاص جایگاه بایستی به شهرداری مراجعه و یا در داخل مغازه‌های دارای پروانه کسب اقدام به فروش کند.

دادستان بشرویه گفت: در صورت استنکاف از اجرای این موضوع، شهرداری موظف است بلافاصله با رعایت کلیه مقررات نسبت به رفع سد معبر اقدام و در صورت نیاز نیروی انتظامی نیز مکلف به همکاری با شهرداری در اجرای قانون خواهد بود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.