سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد از بدهی ۶ میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد در بخش‌های مسکونی، تجاری و سایر بخش‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد گفت: مشترکین تحت پوشش این امور در بخش‌های مختلف، بابت استفاده از خدمات مربوط به آب، بیش از ۶ میلیارد تومان بدهکارند.

او افزود: بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی عنوان‌شده مربوط به بخش مسکونی، حدود ۵۰۰ میلیون تومان در بخش تجاری، ۹۵۰ میلیون تومان بخش صنعتی، ۳۰۰ میلیون تومان در بخش‌های ساخت و ساز و آزاد و الباقی مربوط به سایر مصارف نظیر بخش‌های عمومی، دولتی و خصوصی است.

سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد با تأکید بر خودگردان بودن شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: گناباد با توجه به‌موقعیت اقلیمی از مناطق آسیب‌پذیر و دارای تنش آبی فراوان در تأمین آب شرب است و در طول سال‌های اخیر، به‌صورت جدی با بحران خشک‌سالی مواجه بوده است.

سالاری بیان کرد: هزینه‌ها و قیمت تمام‌شده آب در این شهرستان به نسبت سایر مناطق به دلیل خط انتقال طولانی، بالا است و قیمت تمام‌شده تولید هر لیتر آب نسبت به مبلغ پرداختی مشترک بسیار بالاتر است که این موضوع رفع سریع نواقص و مشکلات موجود در شبکه آب‌رسانی را کمی دشوار می‌کند.

او تعداد کل مشترکین آب در گناباد را ۴۶ هزار مورد اعلام و تصریح کرد: تأمین منابع مالی امور از محل قبوض صادره است و در صورت پرداخت به‌موقع قبوض توسط مشترکین، می‌توانیم مشکلاتی که گریبان‌گیر شبکه آب‌رسانی است را برطرف کرد و اقدامات لازم برای تأمین و توسعه منابع آبی را انجام دهیم.

 

انتهای پیام// ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.