رسانه‌های آمریکایی از دو مورد تیراندازی در ایالت ویرجینیا و پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، خبر‌ها از وقوع یک فقره تیراندازی در دبیرستانی در ایالت ویرجینیای آمریکا حکایت دارد.

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس، پلیس هم اکنون در حال تحقیق در خصوص این تیراندازی است. پلیس شهر «نیوپورت نیوز» واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا امروز بعد از ظهر به وقت محلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که افسران پلیس در سر صحنه حادثه حضور دارند.

«مایکل پرایس» سخنگوی پلیس شهر «نیوپورت نیوز» در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد یک فقره سلاح مربوط به این حادثه وجود دارد و دو نفر نیز زخمی شده اند. او البته سخنی در خصوص شدت جراحت مصدومان این تیراندازی نگفت.

او اعلام کرد دانش آموزان از محل حادثه تخلیه شده اند.

همچنین شبکه خبری سی ان ان نیز گزارش داد بر اثر تیراندازی در «دبیرستان میراث فرهنگی» در نیوپورت نیوز در ویرجینیا، دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

سی ان ان البته اعلام کرد جراحات وارد شده به این افراد بسیار جدی تلقی نمی‌شوند. طبق توییت پلیس این شهر، دانش آموزان به زمین بازی محوطه مدرسه منتقل شده اند.

هنوز البته جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

همچنین رسانه های آمریکایی در خبری جداگانه از وقوع یک زخمی شدن شش نفر بر اثر یک تیراندازی در  محله « Fern Rock» واقع در ایالت پنسیلوانیا خبر دادند. هنوز جزئیات بیشتری از این تیراندازی نیز در دست نیست.

گفتنی است دبیرستان هریتج (یا دبیرستان میراث فرهنگی) شهر نیوپورت نیوز در ایالت ویرجینیا، مدرسه‌ای دولتی است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار