در این گزارش کوتاه به معرفی ۶ بازی پرطرفدار برای گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از aitnews؛  پلتفرم گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر به یکی از مهمترین پلتفرم‌های بازی تبدیل شده است. این به این دلیل است که مشخصات آن اجازه می‌دهد تا عملکرد بسیار رضایت بخشی را ارائه دهد و گرافیک قدرتمند را تحمل می‌کند. امروز ما قصد داریم برخی از مهمترین بازی‌های ماجراجویی برای تلفن‌های هوشمند را مورد بحث قرار دهیم.

شاید رتبه بازی‌های ماجراجویی تحت تأثیر تغییراتی قرار گرفته است که در دنیای بازی رخ داده است. تعریف بازی‌های ماجراجویی و تمایز آن‌ها با بازی‌های دیگر کاملاً دشوار شده است؛ بنابراین، در این مقاله، ما مهمترین بازی‌های مربوط به این دسته را به طور کلی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

۱- بازی Frostrone

Frostrune یکی از بازی‌های ماجراجویی برجسته است که داستانی جذاب را ارائه می‌دهد که می‌تواند توجه و علاقه بازیکن را از اولین لحظه‌ای که او شروع به بازی می‌کند جلب کند. بازی داستانی با پیشینه تاریخی با محوریت جادو و حوادث عجیب است.

بهترین بازی های ماجراجویی2021

۲- Life is Strange

Life is Strange به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ماجراجویی در تمام دوران شناخته می‌شود. بازی کاملا داستان محور است. شکی نیست که این بازی در همه سیستم عامل‌ها موفقیت بزرگی داشته است. همچنین برای رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های بازی خانگی نیز موجود است.

بهترین بازی های ماجراجویی2021

۳- بازی Machinarium

این بازی نیز بر اساس داستان جالب ساخته شده است و به داستان یک ربات تنها در آینده‌ای عجیب و غریب می‌پردازد. این بازی در دوره اخیر موفقیت بزرگی داشته است.

بهترین بازی های ماجراجویی

۴- The First Tree

یکی از برجسته‌ترین بازی‌های ماجراجویی است. این بازی یک تجربه بسیار عجیب و جالب را ارائه می‌دهد. این فیلم داستان کودکی را روایت می‌کند که سعی می‌کند پدر خود را در دنیایی عجیب و بسیار حرفه‌ای طراحی کند. این بازی بر گرافیک و عملکرد تا حد زیادی همراه با داستان و طرح تمرکز دارد.

بهترین بازی های ماجراجویی برای گوشی های هوشمند

۵- بازی GRIS

GRIS در سال‌های اخیر بسیار سروصدا کرده است. این یک بازی ماجراجویی است.

بهترین بازی های ماجراجویی برای گوشی های هوشمند

۶- مزرعه حیوانات اورول

این بازی مورد توجه علاقه‌مندان به ادبیات جهان قرار گرفته است. زیرا داستان رمان مزرعه حیوانات نویسنده بزرگ جورج اورول را شبیه سازی می‌کند. همچنین گرافیک‌های بسیار خلاقانه با بعد سیاسی واضح ارائه می‌دهد، همانطور که در رمان اصلی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار