جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار یزد گفت: بسیج مطالبات به حق مردم در زمینه مسکن را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار یزد گفت: مسکن، مطالبه به حق مردم است و بسیج و سپاه این مطالبه را با جدیت پیگیری و در این مسیر تسهیل گری می‌کند.

او بیان کرد: در حوزه بسیج و سپاه، ظرفیتی با عنوان مرکز راهبردی وجود دارد که در کنار هیئت‌های اندیشه ورز، با تشکیل کارگروه‌های یازده گانه با پیگیری و تسهیل گری، به ارائه راهکار نیز می‌پردازد.

محدث گفت: دبیرخانه شهید مدرس متشکل از مجمع بسیجیان و نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز کار پیگیری طرح‌های مهم و ارائه راهکار در حیطه‌های مختلف از برنامه ریزی تا اجرا را بر عهده دارد.

او گفت: برای داشتن برنامه ریزی تاثیر محور و پیامد محور باید برنامه‌ها با توجه به شرایط بومی در استان یزد اجرا شود که برای تحقق این امر، باید طرح استانی وجود داشته باشد.

محدث اظهار داشت: این طرح‌ها پس از تصویب استانی باید به مراجع بالاتر برسد که یکی از راه‌های رساندن طرح‌ها به این مراجع، دبیرخانه شهید مدرس است.

او تصریح کرد: بسیج و سپاه با همه توان و ظرفیت خود آماده پیگیری مطالبات به حق مردم و ارائه راهکار به وسیله گروه‌های نخبگانی در حیطه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.