مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:یکم مهرماه جشن شکوفه‌ها برای ۲۱هزار دانش آموز همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اول مهرماه جشن شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها، به صورت نمادین در سراسر کشور برگزار خواهدشد و آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز روز شنبه سوم مهرماه با حضور مسئولان استان زنجان، برگزار خواهد شد.

او افزود: حضور دانش آموزان کلاس اولی و نوآموزان پیش دبستانی در مراسم شروع سال تحصیلی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به آثار مثبت آموزش حضوری ضمن بهره گیری از آموزش تلفیقی غیرحضوری و حضوری برای سال تحصیلی جدید مقدمات لازم همچون تسریع در واکسیناسیون، برای استفاده از آموزش حضوری در دستور کار قرار دارد.

مظفری افزود: امسال ۲۱ هزار و ۳۸۲ دانش‌آموز در استان زنجان برای کلاس اول ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به  پارسال 4 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را در استان زنجان آغاز می‌کنند که از این تعداد ۱۱۱ هزار نفر دانش آموز  مقطع ابتدایی هستند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.