از تصویرسازی جوانی شهید سلیمانی با عنوان نوجوان مرد که از کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم به قلم سردار شهید سلیمانی اقتباس شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در آیین سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور، با حضور استاندار کرمان، فرماندهان سپاه ثارالله و قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نزاجا، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان در محل سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان،  از ۷۶ عنوان کتاب دفاع مقدس، شامل: ۲۰ کتاب صوتی و مجموعه تصویرسازی نوجوان مَرد که از کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم به قلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقتباش شده است و ۲۵ اینفوگرافی عملیات‌های لشکر ۴۱ ثارالله رونمایی شد.

سرهنگ محمود مهدوی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این مراسم گفت: طی ۶ ماهه امسال ۷۶ کتاب دفاع مقدس و ۲۰ کتاب صوتی آماده شده است  که امروز از آن ها رونمایی شد. 

او با بیان اینکه  ۲۵ موشن گرافی در خصوص عملیات دفاع مقدس و ۵۲ مستند از سوی صدا و سیما و بنیاد شهید در حال اجرا است، افزود: امروز از ۶ مستند رونمایی شد.

سرهنگ مهدوی بیان کرد: همچنین در این مراسم از نقاشی‌هایی که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان نوجوان مرد درباره نوجوانی‌های شهید سلیمانی است، رونمایی شد.

همچنین مسئولان ارشد استان به پاس بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از مادر شهیدان سید مصطفی و سید مجتبی میرکمالی و خانواده شهید خسروی تجلیل کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار