صفری گفت:ازابتدای امسال تاکنون قریب به ۱۹میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با هدف ایجاد هم افزایی در خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد استان زنجان به صورت معوض و قرض الحسنه به جامعه هدف ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه توسعه خدمات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت به منظور ارتقاء مسئولیت پذیری و فرهنگ کار و تلاش از برنامه‌ها و اقدامات این نهاد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است، افزود: با همین رویکرد از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه حمایتی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند استان زنجان با استفاده از منابع صندوق قرض الحسنۀ امداد ولایت و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنۀ مهر ایران و رسالت پرداخت شده است.

صفری ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی در قالب کارآفرینی، اشتغال و خودکفایی، ضروری و کارگشایی، مسکن، درمان، فرهنگی و ودیعۀ مسکن از محل صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنۀ مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.