رئیس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای واکسیناسیون، دو میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۶۸ دز واکسن در مناطق تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجعفر صادقی رئیس پیشگیری و مبازره با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت خوبی گرفته است، گفت: دو میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۶۸ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

او با بیان این‌که در حال حاضر ۵۸ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه راه‌اندازی شده است، افزود: از مجموع واکسن‌های تزریق شده، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۴۵۱ مورد دز اول و ۷۰ هزار و ۲۱۷ واکسن نیز دز دوم بوده است.

رئیس پیشگیری و مبازره با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ادامه داد: روز گذشته بیش از ۷۵ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش تزریق شد.

صادقی با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما و احتمال افزایش مجدد تعداد بیماران سرپایی و بستری وجود دارد، بیان کرد: باید قبل از پیک ششم جمعیت بالایی از مردم واکسینه شوند تا به‌طور مجدد شاهد شرایط بحرانی و روند افزایشی تعداد بیماران و فوتی‌ها نباشیم.

صادقی از گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال خواست با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.