رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: به دلیل شیب نامناسب آسفالت و با هدف هدایت آب‌های سطحی و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر عملیات هدایت آب‌های سطحی در یکی از خیابان های شهرک نایسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فرشاد منبری رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: خیابان امام شافعی یکی از خیابان‌های اصلی واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که حامل بار ترافیکی بسیار زیادی است.

او افزود: با توجه به فرسوده بودن آسفالت و نامناسب بودن شیب‌بندی این خیابان، هنگام بارش برف و باران آب زیادی در این خیابان جمع شده و مانع تردد روان خودرو‌ها در این خیابان می‌شد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج ادامه داد: در همین راستا عملیات تخریب آسفالت چندین نقطه از خیابان امام شافعی جهت هدایت آب‌های سطحی و رواناب ناشی از بارش‌های فصلی، جلوگیری از تصادفات، ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر در دستور کار قرار گرفت.

منبری بیان کرد: اصلاح شیب عرضی و طولی جاده ورودی و خروجی نایسر، تسهیل در عبور و مرور و هدایت ترافیک وسایل نقلیه از دیگر اهداف اجرای این عملیات است.

منبری اضافه کرد: ۳ هزار مترمربع اجرای اساس و یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاک‌برداری نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

او اظهار داشت: تاکنون عملیات عمرانی نظیر یک هزار متر مربع تخریب آسفالت، یک هزار متر مربع اجرای اساس و ۴۰۰ مترمکعب خاک‌برداری انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.