عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به بیان توضیحاتی درباره حواشی مطرح شده پیرامون افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال بعد پرداخت.

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برخی خبر‌ها در رسانه‌ها مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین اظهار کرد: تا کنون هیچ ورودی به بودجه ۱۴۰۱ نشده و هیچ بحثی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی انجام نشده است.  

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که دولت و مجلس یازدهم آن را پیگیری می‌کنند ساماندهی بحث یارانه‌ها است. ما یارانه‌ای آشکار داریم که همان یارانه سوخت و نان و ... است و در بودجه هم در نظر گرفته شده است.

به اندازه بودجه عمومی کشور یارانه پنهان می دهیم

زنگنه گفت: یارانه پنهانی که هم اکنون در کشور پرداخت می‌شود چیزی حدود هزار میلیارد تومان یعنی تقریبا به اندازه بودجه عمومی دولت است.  

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: بحث دیگر لزوم سروسامان دادن و اصلاح نظام پرداخت یارانه است. در جلسات در این باره رایزنی‌ها شده، ولی درباره حامل‌های انرژی و افزایش قمیت آن تاکنون صحبتی نشده است. علاوه بر این معتقدیم که هر گونه شوکی به مردم مخصوصا در حوزه‌هایی که جامعه هدف آن مردم هستند، تبعات منفی برای اقتصاد و مردم خواهد داشت.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
میدانیم! چون قرار است در همین امسال افزایش یابد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
*&*&*&*&
۱۱:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بنزین 6000 تومانی
گازوییل 1500 تومانی
تبریک به تو
تبریک به ما
تبریک به همه
این دوماه برنج ایرانی 32000 تومانی شده 46000 تومان اینه کار مجلس انقلابی
آخرین اخبار