مدیرعامل تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره دیدار با وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسفندیارپور مدیرعامل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این دیدار با محوریت ورزش پایه و ایجاد ساختار مناسب برای سیستم ویدئویی در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد. باشگاه گل‌گهر سیرجان برای کمک به مجموعه فوتبال ایران، آمادگی تجهیز ورزشگاه شهید سلیمانی به سیستم VAR را دارد.

او افزود: برای افزایش نقش مدال‌آوری ایران در بازی‌های المپیک، آکادمی‌های مختلف را فعال کرده و فعالیت آکادمی‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی در باشگاه گل‌گهر سیرجان با تمرکز و توجه به رده‌های سنی پایه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این منطقه، آغاز شده است.

مدیرعامل گل گهر ادامه داد: سجادی که دوران قهرمانی پرافتخاری را همراه با ثبت رکورد‌های ارزنده و تجربه حضور در بازی‌های المپیک پشت سر گذاشته به طور حتم می‌تواند به ورزش کمک کند.

اسفندیارپور در ادامه بیان کرد: گل گهر در عرصه تیمداری نتایج خوبی گرفته و چه بسا اگر مشکلات داوری که ناشی از  استفاده نکردن از VAR بود، وجود نداشت، قطعا جایگاه بسیار بهتری را می‌توانستیم بدست آوریم. در همین زمینه اعلام آمادگی کردیم که مجموعه ورزشی شهید سلیمانی را برای نصب VAR در نظر بگیریم و برای این موضوع آماده همکاری با فدراسیون فوتبال هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار