شریعتی گفت: پیگیر احداث کارخانه سرب و روی کوهبنان هستم تا با احداث کارخانه میزانی از دغدغه اشتغال در منطقه بر طرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست خانواده شهداء با عفت شریعتی نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن کنفرانس شهرداری کوهبنان، برگزار شد.

در این نشست خانواده شهداء به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود و شهرستان از جمله مشکل اشتغال جوانان، مشکلات زمین و مسکن، تجهیز نبودن بیمارستان، نبود پایگاه اورژانس۱۱۵مستقل در کوهبنان، بهسازی گلزار شهدا، نصب یادمان شهدا در خیابان‌ها و معابر و زنده نگه داشتن یاد شهدا، احداث کارخانه سرب و روی و... پرداختند.

روح الله ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان گفت: در زمان دفاع مقدس عده‌ای از مردم کشورمان با از خودگذشتگی از کیان مرز‌های کشورمان دفاع کردند که اگر آن‌ها نبودند الان این امنیت نبود.

او افزود: امروز وظیفه ما این است که قدر نعمت امنیت را بدانیم و قطعا از آن در آخرت از ما سوال می شود و نباید بگذاریم افرادی  به این کشور و مردم خیانت کنند.

سرهنگ ابراهیمی با نقل خاطره‌ای از سردار سلیمانی گفت: یکی از برکات انقلاب روحیه جهادی است و در بحث گام دوم انقلاب چنین روحیه‌ای نیاز است با توجه به اینکه برای هر صندلی دولتی ۷۳ شهید تقدیم شده است.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهداء گفت: کشور ما امروز مدیون خون شهداء است و شهدای ما امروز محبوب جهان شدند وسرمایه داران گرانقدر این نظام اسلامی هستند.

او افزود: پیگیری احداث کارخانه سرب و روی کوهبنان را از زمانی که مدرس خیابانی وزیر صمت بودند شروع کرده ایم و در حال حاضر پیگیر هستم، تا این کارخانه احداث شود.

شریعتی گفت: شهرستان کوهبنان با روستا‌های زیاد از داشتن پایگاه اورژانس ۱۱۵ محروم است که با همکاری شورای اسلامی شهر، سپاه کوهبنان و... پیگیری از نهاد مربوطه انشالله این مشکل حل خواهد شد.

او ضمن تاکید بر تقویت جلسات شورای فرهنگ عمومی، بیان داشت: متاسفانه به فرهنگ اصیل اسلامی بی توجهی می شود و خانواده‌ها و نهاد‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند که باید در این زمینه با تعلیم و تربیت خانواده‌ها و فرزندان، فرهنگ اصیل اسلامی مثل حجاب و... را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
احداث کارخانه سرب و روی کوچکترین حق کوهبنان است امیدواریم به زودی این کارخانه احداث شود.
آخرین اخبار