برگزاری یادواره شهدای منطقه شهرک نور تبریز با عنوان آبروی محله

عصرارمروز،یادواره شهدای منطقه شهرک نور تبریز با عنوان آبروی محله برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا گفت:حقیقتا این مجلس قبل از اینکه خیر و برکتی به شهدا برساند به انسان‌های زنده می‌رساند چرا که ما دچار اضطراب و نگرانی هستیم، اما شهدا در بهشت برین زندگی می‌کنند و شهادت با مرگ عادی تفاوت زیادی دارد.

او افزود: منطق شهید و مشی او تواضع است و این‌ها جزو خصوصیات انسان‌های مومن خدایی و جوانانی است که از سن خود بزرگتر فکر می‌کردند، مسلمانان دو قبله عبادت و شهادت دارند که جزو کلمات قصار است، شهدا عاشق پیامبر و ائمه معصومین و تمام ارزش‌های دین و سنت الهی بودند.

او اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم همواره می‌فرماید کسی که در راه خدا قدم برداشته و از همه چیز خود بگذرد باید هجرت کند، دفاع از کشور در جنگ تحمیلی یک نوع هجرت بود که مقدمه جهاد و در نهایت به شهادت انجامید.

سردارخرم  تصریح کرد: شهدایی که آبروی محله هستند به این معنی است که این‌ها در این محلات با نان حلال و شیر حلال بزرگ شدند و در تجاوزی که در زمان جنگ به کشور شد در جبهه‌ها حاضر شدند و به فرمان امام راحل لبیک گفتند.


او افزود: دوران دفاع مقدس و شهدای ما در امتداد شهدای کربلای معلی و نهضت ابا عبدالله (ع) است، شهدای مدافع حرم ما سی سال بعد از دفاع مقدس به عرصه آمدند، اما مقام معظم رهبری حکیم، امام عارفان و عاشقان است و حکم فرموند اسلام، دین و مکتب سید الشهدا دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر با خطر مواجه است و این می‌شودکه جوان‌های ما کمر همت بسته در جبهه‌ها حاضر می‌شدند تا از اعتقادات و مرزو بوم اعتقادی ما دفاع کنند.

اوهمچنین با تاکید بر اینکه شهدای ما اهل تشخیص و بصیرت بودند خاطر نشان کرد: اسلام و پرچم توحید در مرز‌های جغرافیای شرک نیز شکست ناپذیر شد مقاومت مکتب نجات بخش امت اسلام و مکتب سازش ناپذیری نیست که همان مکتب امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهادت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.