رئیس شورای اسلامی بهاباد گفت: دفاع مقدس از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی و قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس اقبال بهابادی رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است و دشمنان به عزت و اقتدار ما پی برده‌اند.

او با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم گفت: همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا الگو شود.

اقبال بهابادی ادامه داد: جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را آبرومندانه اداره کرد و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنی که از شرق و غرب حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی می‌شد بیفتد.

او با بیان اینکه دشمن در پی توطئه‌های خطرناکی همچون شکاف بین مردم و ولایت فقیه است گفت: این ایادی، رفاه آسایش و ارزانی را در گرو بله به آمریکا می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی بهاباد با بیان اینکه دفاع مقدس متعالی‌ترین نوع مقاومت و حماسه را به جهان نشان داد افزود: این نوع دفاع کم نظیر‌ترین نوع مقاومت در تاریخ بود.

او با اشاره به برکات هشت سال دفاع مقدس و خسارت‌ها و در عین حال ثمرات جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، گفت: دستاورد‌ها و تاریخ دفاع مقدس باید برای نسل فعلی و آینده تبیین شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار