شهردار کاشمر از راه نرسیده، رفت!

رئیس شورای شهر کاشمر گفت: شهردار کاشمر با تقدیم استعفای خود از این سمت کناره‌گیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر مرادزاده رئیس شورای شهر کاشمر گفت: در نشستی که برای انتخاب شهردار کاشمر برگزار شده بود، چهار تن از اعضای شورا به شهرداری "محمد صادقی" رای مثبت داده و سه عضو دیگر با ترک نشست، مخالفت خود را با این انتخاب اعلام کرده بودند.

او افزود: در دوازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر که به منظور طرح موضوع استعفای شهردار منتخب برگزار شد، رأی‌گیری صورت گرفت که با نظر موافق ۶ عضو شورا و رای ممتنع یک عضو دیگر مواجه شد و بر این اساس با استعفای نخستین شهردار منتخب شورای ششم موافقت شد.

رئیس شورای شهر کاشمر با بیان اینکه شهردار مستعفی دلیل کناره‌گیری خود را پرهیز از ایجاد تفرقه و اختلاف در شورای شهر اعلام کرده است، ادامه داد: جلسه هفته گذشته شورای شهر اگرچه قانونی بود و در آن روال قانونی برای انتخاب شهردار طی شد، اما به دلیل خودداری چهار عضو از امضای صورت جلسه، هنوز صورت جلسه این نشست به فرمانداری کاشمر ارسال نشده است.

 

مرادزاده، انتخاب شهردار را مهم‌ترین وظیفه شورای شهر دانست و بیان کرد: شورای شهر کاشمر در دو سه ماه اخیر رایزنی‌های بسیاری را برای رسیدن به شهرداری شایسته برای این شهر صورت داده و برنامه‌های همه نامزد‌های این سمت را بررسی کرده بود و اعضای شورا با حساسیت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده بودند.

او تصریح کرد:تمام تلاش شورای شهر این است که با پرهیز از پررنگ شدن اختلاف سلایق، با هم افزایی و همدلی مسیر توسعه و تعالی این شهر را هموار سازد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار