مسابقه کتابخوانی بابا نظر به مناسبت هفته دفاع مقدس در البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسابقه کتابخوانی بابا نظر به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار می شود.
 
ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این مسابقه کتابخوانی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر مردم با خاطرات و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود و از علاقه مندان دعوت می کنم در این برنامه فرهنگی و ارزشی بسیار ارزشمند شرکت کنند.
 
او افزود: مهلت شرکت در این برنامه از ۳۱ شهریور تا ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ است و نتایج قرعه کشی برگزیدگان آن ۲۰ مهر ۱۴۰۰ اعلام و به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی، هدیه نقدی تقدیم می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه  و شرکت کنندگان نیز می‌توانند مشخصات خود را به همراه عنوان مسابقه و پاسخ صحیح که در مجموع یک عدد ۱۰ رقمی است را تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ به شماره واتساپ دبیرخانه مسابقه کتابخوانی (۰۹۱۰۶۸۵۳۴۸۵) ارسال کنند.  

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.