فرماندار زرند گفت:تشکیل شورای مشورتی نیاز جامعه ایثارگری شهرستان زرند است و از فعالیت های اقتصادی ایثارگران حمایت می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست شورای ایثارگران شهرستان با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، درآمد و اشتغال زایی این شورا، گفت: تشکیل شورای مشورتی، نیاز جامعه ایثارگری شهرستان است.

او در این نشست صمیمی با جامعه پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران شهرستان، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: ماندگاری، اقتدار، توسعه و پیشرفت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون فرهنگ ایثار و شهادت به جا مانده از هشت سال جانفشانی‌ها و ایثار دفاع مقدس است.

فرماندار زرند با تاکید بر اینکه باید خدمات مسئولان به مردم و رفع مسائل و مشکلات ایشان در نظام جمهوری اسلامی، مبتنی بر محور فرهنگ ایثار و شهادت باشد، گفت: پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افتخاری بس گرانبها برای مسئولان است.

صادق زاده با بیان اینکه باید برگزاری جلسات این شورا به طور منظم و مستمر جهت ایجاد فرصتی برای احصای راهکار‌ها جهت حل مشکلات جامعه ایثارگران باشد، تصریح کرد: تشکیل یک شورای پشتیبانی و مشورتی برای کانونی کردن انرژی‌های پراکنده و ایجاد وحدت رویه در شهرستان شهید پرور زرند ضروری است.

او ادامه داد: ما در جایگاه عالی‌ترین دستگاه اجرایی شهرستان، جهت شناسایی و استفاده از فرصت ها، تجارب گرانبها، روحیه جهادی و انقلابی و استعداد‌های نهفته در جامعه بزرگ ایثارگری شهرستان در راستای فعالیت‌های اقتصادی، درآمدزایی و اشتغالزایی برای این شورا، حمایت ویژه می کنیم و در کنار ایثارگران خواهیم بود.

فرماندار زرند گفت: اثربخشی اینگونه فعالیت‌های شورا جهت حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، باید در گرو مشارکت همگانی، اعتماد متقابل و به دور از سیاست زدگی و جناح بازی، دنبال شود.

سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند نیز در این نشست گفت: دغدغه‌های ایثارگران زیاد است و ضرورت دارد شورای مشورتی به عنوان بازوی کمک کننده به فرماندار در حل این مسائل نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.